tirsdag den 24. februar 2009

Animation

Min animation har desværre kun et gennemgang hvis man kommer på min blog. Jeg havde ikke tænkt over at den skulle køre flere gange.
Jeg havde meget besvær ved denne opgave. Jeg kunne ikke få animationen til at virke og heller ikke finde programmer. Jeg fik meget hjælp og brugte "Corel Paint Shop Pro Photo X2" og "Jasc Animation Shop". Jeg havde rigtig store problemer at finde rundt i programmerne, men kan nu forstå at de ligner Paint Net, de har bare flere funktioner. Jeg har ikke kun fået hjælp til at finde programmer, men også ved benyttelserne og selve animationen(at få kyllibg til at bevæge sig) og især til at uploade billedet i photobucket og derefter på min blog. PUHA jeg kan ikke huske jeg sidst havde så meget besvær ved IT:) Selve ideen til animationen er fra min kærste.

1 kommentar:

Jennifer sagde ...

Links:

Bagrundsbillede: http://www.kuestenforum.de/bilder/schwan-am-strand.jpg
og
Hjerterne: http://mke2006.googlepages.com/Herz.png.jpg

og kylling er taget fra eventyr-historien.