fredag den 6. februar 2009

Fortælling med tekst og billeder

Her er opgave 3 om fortælling med tekst og billeder. Jeg har valgt, at opfinde et eventyr med en kylling.
Jeg havde brug for lidt hjælp, men ellers gik det rigtig fint. Jeg fandt ud af, at jeg også kan klippe ting i omkredsen af den egentlige figur væk i stedet for at klippe den egentlige figur fra billedet:) YES
Husk at læse historien fra nederste indlæg og opefter;)
Jeg har lagt kommentarer til billederne, hvor i kan læse hvoraf de egentlige billeder er og hvordan de har set ud:)
En rigtig rigtig god ide man kan benytte sig af , hvis man sammen med brugerne vil lave sin egen lille historie;)

1 kommentar:

Helen sagde ...

Hej Jennifer

Jeg har læst din historie om kyllingen - Har det ikke været sjovt at lave den?

Det er en rigtig god ide, at du undervejs har funderet over, hvordan du vil kunne inspirere til aktiviteter med en "målgruppe".