fredag den 19. september 2008

Arto

Her kommer min forforståelse til Arto. Siden jeg bor i Tyskland kender jeg ikke til det og kan derfor ikke rigtig sige hvad jeg synes om Arto, men:

Jeg kender ikke til Arto. Jeg ved, at Arto er en hjemmeside, hvor man kan chatte eller lignende. Jeg forstiller mig den som facebook. Jeg ved desideret ikke mere om denne chatside og glæder mig til at undesøge den nærmere.
Jeg har en lidt splittet forhold og mening til chatsider. Det kan sikkert være sjovt nok. Jeg har chatter selv kun med folk som jeg kender og det forgår via mail eller icq. Jeg er egentlig ikke for chatsider, hvor man skal prisgive meget af sit private liv, da jeg er imod en større kontrol af statens side og salg af mine personlige dataer. På den anden side har jeg registreret mig, da jeg har været ung og eller ikke kunne kommunikere med mine venner, da mine foældre var flyttet ud på landet og jeg ikke altid måtte telefonere. Jeg skrev tit fra skolen eller kammeraterne af og desuden havde alle mine kammerater jo tilmeldt sig – det kunne derfor ikke være slemt. I dag ser jeg lidt anderledes på det, men det er svært at lade være, hvis samtalen i et netværk fungerer over en chat browser.

1 kommentar:

Helen sagde ...

Hej Jennifer

Jeg har skrevet et lille indlæg i min blog om jeres "førstehåndsindtryk" af Arto :-)